onsdag 6 maj 2009

Snart dags

Mot snön!
På fredag åker jag från sommaren i Örebro mot snön i Tandådalen. Äntligen är det dags för avslutningshelgen som jag väntat länge på.
Det ska bli riktigt kul att åka lite igen.
Men efter att ha läst ett blogginlägg på freeride.se vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut. Från början skulle dem ha hela parken öppen som förra året. Men pga snöbrist kanske dem ej kan köra liften. Då skulle det förmodligen bli en railpark eller nåt längst ner i parken. Men jag bryr mig inte faktiskt. Ska bli kul att åka vilket som.
Efter helgen ska jag sammanfatta projektarbetet och lämna in det så att jag äntligen får mitt slutbetyg. Kommer kännas riktigt skönt att äntligen vara klar. Sen den 18 maj börjar NTI. Då blir det tio veckors pluggande till. KUL!
Men nu ska jag diska och dricka kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar