lördag 10 januari 2009

2 timmar i td

Jag hade bestämt mig redan igår kväll att jag skulle åka upp tidigt till Tandådalen idag. Strax efter klockan nio stod jag nere vid bygelliften peppad på att hoppa. Där träffade jag Jonas, Rickard, Simon och Oskar som även dem var peppade på att åka. Eftersom jag bara hade tänkt vara där till ungefär 12.00 så körde jag igång direkt. Det här måste ha varit första dagen som hoppet var lite mjukare än en ishockeyplan så jag tränade lite switchrotationer med några olika grabar. Det gick väl sisådär halvhyfsat. Efter ungefär 1,5 timmes hoppande åkte jag över till juniorparken och körde boxar och hoppade lite corner. Sen beslöt jag mig för att åkdagen var över och åkte hem.
Till veckan som kommer blir det inte så mycket åkning eftersom jag kommer att följa med min kära Josefine till Örebro, där hon ska börja studera till ambulanssjuksköterska. Kan hända att jag beger mig ut på jakt efter lite streetrails någon dag.
När jag kommer hem igen så har röda linen i Kläppen öppnat och då blir det åka av. Då har jag förhoppningsvis fått tillbaka min kamera också så att jag kan lägga upp lite bilder.

Hörs till veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar