tisdag 27 januari 2009

Trevlig dag i Kläppen!

Äntligen en riktigt kul dag!

Denna dag blev så mycket bättre än jag hade räknat med. Efter gårdagens åkning i Tandådalen hade jag fått ont i mitt västerknä och det satt i även när jag vaknade i morse.
Men eftersom jag hade bestämmt med Wikberg att vi skulle åka så drog jag ändå till Kläppen vid halv tio. Där träffade jag Wikberg och Lilja. Vi drog bort och började hoppa lite i röda linen. Efter att vi hade hoppat i en stund släppte det onda i knät. Vi körde på i röda linen fram till lunch. Efter det hoppade vi i svarta en stund innan vi avslutade dagen med lite rails.
Allt som allt var det en riktigt rolig dag. Speciellt när Wikberg ramlade på downrailet:)

Imorgon är det inte riktigt klart vart vi ska åka, men det lutar åt att det blir Kläppen igen.
Får väl hoppas att dem har blivit lite bättre på att måla tills dess. Och att dem har byggt kickar till railsen i svarta linen.

Nu blir det kaffe och Spotify!

ha det!

1 kommentar: