måndag 2 februari 2009

På väg till Örebro

Då var det dags att dra till Örebro igen.
Har precis kommit hem från en ohyggligt kall dag i Kläppen. Men det var iallafall lite roligt. Första gången för i år som jag gjorde alla 5:or i röda linjen. Har rätt dålig koll på switch vänster. Dem blir ofta switch cork 7 istället. Men det är väl egentligen ett så kallat I-lands problem.
Jag var i Kläppen i fredags också. Jag och Emil filmade deras svarta rail linje, som i år faktiskt är riktigt smooth! Kommer förhoppningsvis att lägga upp en liten edit framåt helgen.
Annars har det varit relativt dåligt med skidåkning från min sida. Det får allt bli bättring på.
Måste även bli bättre på att uppdatera bloggen.
Men nu måste jag duscha, packa, äta pizza, dricka kaffe pch sen drar vi!

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar