onsdag 4 februari 2009

Jag tror bestämmt att jag har möglat fast här i köket.

Har fan inte flyttat mig sen jag gick upp. Och för er som inte vet, jag bor i ett kök.

Men vad fan, jag har precis kommit på att man kan ändra massa saker på sin blogg som jag inte hade en aning om förut. Pretty damn cool! Sen har ju inte jag fattat till 100% hur man gör men det löser sig.

Imorgon bär det iallafall av hemmåt. Och sen på fredag ska jag till Kläppen och köra lite i deras raillinje som är riktigt awsome! Har snackat lite med Piffen idag också så han kanske skulle åka från Säfsen om han var frisk. Sen har jag även pratat med Joppe så han skulle komma dit. Sen blir det att ringa brorsan också så är vi ett riktigt fett gäng med åkglada idioter.

Sen på fredag kväll bär det av till Sörsjön för middag med familjen. Det ska bli trevligt!

Annars händer det väl inte speciellt mycket.

Just nu sitter jag och slöar och väntar på att Josefine ska sluta skolan så vi kan åka och hänga på Ica Maxi. Kanske även blir en visit till Vivalla för att kolla på hockeybockey match.

Nu när jag kommer hem igen måste jag bli bättre på att uppdatera bloggen. men det har varit svårt eftersom jag knappt har åkt nå skidor eller gjort nåt annat av värde.

Men nu får det bli ändring på det. Måste styra upp mer skidåkning!

Men nu lär jag dra vidare!

Postar en bild från i lördags när vi åkte skridskor i Sälen.


1 kommentar:

  1. Fy fan vilket hockeylag! Sörsjöns IF, Elitserien here we come! ;)

    SvaraRadera