onsdag 11 februari 2009

Lindvallen

Eftersom jag inte haft tillgång till internet så blev det inget inlägg igår. Så här kommer uppdateringen från gårdagens åkdag i Lindvallen.

Jag vaknade 07.30 i Emils otroligt osköna soffa. Vi käkade frukost och glodde på skidfilm fram till klockan 09.30 då vi åkte upp till Lindvallen för att prova deras park. Den gick väl kanske inte att jämföra med Kläppen men dem hade en del roliga boxar ändå. Så vi spenderade några timmar där och filmade lite trick.

Efter det drog vi vidare till Mc Donalds. Och jag svär, vi fick våra burgare på ungefär 10 sekunder. Efter det åkte vi till Sälen och hämtade Emmy vid bussen för att sedan åka vidare till Sörsjön.

Jag stannar i Sörsjön tills fredag så innan dess blir det ingen åkning. Jag återkommer då.

Fridens











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar