onsdag 18 februari 2009

270 pretzel

Idag bar det av till Kläppen för omväxlings skull. Det snöade och var flatljus som vanligt. Jag kom dit runt halv tio och började hoppa lite i röda linjen. Efter en stund kom jag på att jag var ungefär fem år för gammal för att hoppa så jag gav upp. Det gick inte speciellt bra alltså. Så jag och Danne beslöt oss för att raila lite istället. Det gick väl också sisådär. Men jag satte iallafall min efterlängtade 270 pretzel på downrailet i svarta linjen. Awsome! Annars var väl dagen mest skit! En sak som är smooth var att Danne ringde igår och bjöd in mig till deras railjam i Säfsen. Det kommer bli fett.
Imorse funderade jag på om jag skulle anmäla mig till nordic slopestyle i slutet av mars i Kläppen. Men efter dagen så är jag otroligt tveksam. Man vill ju inte skämma ut sig:) Vi får väl se.
Nu lär jag vila upp mig inför morgondagen.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar