fredag 6 februari 2009

Wow! Sämre dag får man leta efter

Jaha, det här ju skit!
Jag var riktigt peppad på att åka skidor idag eftersom jag varit i Örebro i veckan.
Men när jag kom till Kläppen klockan tio imorse snöade det rätt så mycket. Jag beslöt mig då för att köra rails. Men det verkar ju vara en högre makt som verkligen inte vill att jag ska göra 270 pretzel på downrailet i svarta linjen. Efter ett antal misslyckade försök åkte jag och hoppade lite i röda linjen. Det gick måttligt bra. Eftersom det var en hel del folk som trots vädret hoppade i svarta linjen tänkte även jag ta tjuren vid hornen och hoppa lite. Efter några misslyckade hopp avslutade jag dagen i mitten hoppet med en switch 630 nosemute till en fin säl nedför landningen. Då var jag lagom nöjd!
Hoppas morgondagen bjuder på lite bättre sikt och ett nyvunnet pepp!

So long







1 kommentar:

  1. Hehe, du ser sådär lagom nöjd&glad ut på korten ! ;) Love you..

    SvaraRadera