tisdag 6 januari 2009

Kläppen

Dagen började på tröttaste vis kl 08.15 i Lima. Efter en blixtvisit vid frukostbordet bar det av till Kläppen kl 09.15. Skönt ändå att det blev Kläppen så man slipper den oändliga bussresan till Tandådalen. Tur också att jag har Josefine som var snäll nog att skjutsa mig till backen så jag slapp den tidiga bussen.
Väl framme mötte jag Emil. Han hade varit där sedan klockan sju och kört kläder till våran kära syster Sanna som var där och morgontränade. Varken jag eller Emil hade hoppat på länge så peppet var på topp. Jag satte bland annat alla 540 och gjorde switch unnatural 720 mute för första gången i år.

När vi sedan var på väg hem kunde vi båda konstatera att dagen hade varit kanon, även om Emil började med att boxa sig fram till första kicken.
Som det ser ut nu så bär det av till Kläppen även imorgon. Har även hört lite rykten om att röda linjen öppnar till helgen. Det vore grymt!

Hade önskat att jag kunde lägga upp någon bild, men min nya kamera ska tyvärr skickas in och bytas ut. Så det får bli en annan gång.

pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar