torsdag 5 mars 2009

Back on skis

06.45 ringde klockan och det var dags för jobb. Efter några otroligt tragiska timmar drog jag vidare mot Kläppen där jag skulle hooka upp med Emil och raila i några timmar. Det var kul som fan att vara tillbaka på skidor. Riktigt länge sen man åkte nu. Vet inte riktigt varför. Antar att det beror på att jag varit en del i Örebro, men även på att jag inte varit särskilt sugen på att åka. Men nu får det bli bättring. Hur gick åkningen då kan man undra. Kan väl säga att jag haft bättre dagar. Men huvudsaken var att det var sjukt kul.
Imorgon blir det mer åkning. Jag antar att det blir Kläppen igen men jag är inte helt säker. Måste komma igång med hoppningen också. Jag återkommer med resultatat imorgon.

Nu lär jag försöka hitta nåt att äta.

Peace
Gårdagens investering


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar