fredag 6 mars 2009

Kläppen dag 2

Även denna dag spenderades i Kläppens park. Jag, Emil, Danne, Piffen, Joppe och Jim körde rails i princip hela dagen. Riktigt roligt var det. Jag gjorde till och med 270 på down flat down railet. Det var riktigt scary. Hade inte tänkt prova med Piffen tjatade så jävligt så jag var väl tvungen. Men jag satte det på första försöket så det var kul.

Nu känner jag mig iallafall hyfsat förberedd inför nästa helgs tävling. Kommer att bli grymt!

Imorgon blir sista åkdagen innan nästa helg eftersom jag åker till Örebro på söndag. Jag kommer att stanna där tills fredag då jag åker till Säfsen. Måste försöka få ledigt från jobbet den här veckan också innan jag åker. Men det löser väl sig hoppas jag.

Nu ska jag dra och kolla på nån dansk film och dricka kaffe.

Peace
Mina nya goggles (Tack Sanna)
Ny fototidning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar