fredag 20 mars 2009

Bluebird i Lindvallen

Efter några timmars jobb på förmiddagen åkte jag till Linvallens park och mötte upp med Emil, Mårten, Robban och Tomas. Jag hann åka ett halvt åk ungefär innan dem ville åka bort till Mc Donalds och äta. Men jag var väl inte särskilt svårövertalad jag heller. Efter maten drog vi tillbaka till parken och railade lite. Jag kan nog utan att tveka säga att det här var min sämsta åkdag på hela säsongen. Jag lovar att jag körde bättre första dagen vid ishallen. Men vi åkte några timmar iallafall innan vi packade ihop. Idag skulle jag egentligen ha varit upp i Tandådalen och kollat på Secondhands Golden Air 09, men det har inte riktigt blivit av. Jag får se om jag åker upp och ser på finalen ikväll istället. Imorgon har jag inte riktigt bestämt mig var jag ska åka men det visar väl sig. Nu ska jag sortera lite bilder på datorn så jag återkomer imorgon.

Pz

1 kommentar: