måndag 23 mars 2009

The past three days

Då var det tisdag och jag har inte skrivit något förrän i torsdags. Så jag tänkte skriva vad som hänt dem senaste dagarna. I fredags hade jag tänkt åka upp och kolla på Secondhands Golden Air 09, men eftersom jag inte hade någon ork i kroppen så stannade jag hemma. Såg dock ut som det blev en lyckad tävling med bra ös. Lördagen spenderade jag med Emil, Tim och Robban i Kläppen. Det var mycket folk som var där och körde så det var sjukt kul. Söndagen spenderades med jobb i Lindvallen. Kanske inte så speciellt givande men det är som det är. Igår packade vi bilen och åkte till Örebro. Så idag ska vi ut till Marieberg och glo lite. Sen imorgon bitti åker jag tillbaka hem för att åka skidor och kolla när Sanna vinner världscup-tävlingen i Väggen.
Men jag återkommer efter onsdag om det inte hänt nåt kul innan det.

So long







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar