lördag 7 mars 2009

Kläppen dag 3

Vet inte riktigt om jag vill kalla det här för en dag i backen. Jag var nämligen bara i Kläppen i ungefär en halvtimme. Anledningen till att vistelsen blev så pass kort har flera orsaker. Det var ingen där som jag kunde åka med, det var VM i flatljus och jag var trött i kroppen. Så jag gjorde en 360, två switch 540 och fyra switch 720 innan jag tyckte det var dags att packa ihop och dra hem. Ändå ganska bra utdelning för en så kort dag.
Imorn drar jag till Örebro med Josefine och stannar där tills fredag då jag ska till Säfsen. Så det kommer väl bli begränsat med uppdateringar denna vecka. Men jag återkommer efter helgen med en update om tävlingen och förhoppningsvis en massa bilder.

peace


Mina skidor sjunger nog på sista versen

Födelsedagspresent från min kära Josefine med familj

(Kul som fan med något så oväntat)


1 kommentar:

  1. stokad som fan till helgen kommer bli fett. mina skidor har också sjungit sista värsen :(

    SvaraRadera