måndag 9 mars 2009

Hellride

Då har man gjort det igen då! Igår när jag och Josse var på väg till Örebro krockade vi med en annan bil. Det snöade jävligt mycket hela vägen och väglaget var ingen dröm precis. Så i en svag högerkurva tappade bilen allt fäste och vi gled över i mötande körfält. Bilen som vi mötte lyckades tillslut svänga åt sidan och vi körde in i en snöhög på vänster sida och sladdade sen in i en bil som stod på en korsande väg. Det gick som tur var bra med allt och alla ändå, om man inte räknar Josses kära Volvo förstås. Den fick sig en smäll på vänstra sidan fram och lyset måste bytas. Så nu sitter jag och försöker googla fram en bilskrot där vi ska försöka köpa lite delar. Det var väl inte precis det jag hade planerat att göra när jag fyllde år men det får väl duga. Josse slutar skolan klockan tre så då ska vi in till stan och äta och kolla på nya Wallander. Det ska bli kul iallafall.
Men nu lär jag dra och duscha och göra mig snygg.

Vi hörs.





2 kommentarer: