onsdag 11 mars 2009

Ute på stan i ovädret

Idag hade jag bestämmt mig för att ta bussen in till stan och kolla runt lite och sedan gå på bolaget inför helgen. Häromdagen när jag och Josse var runt och kollade försökte jag hitta en handledsrem till min kamera eftersom jag inte vill ha en halsrem. Men på den affären jag frågade då sa han att det inte säljs sådana remmar. Han sa att man brukar få med en sån rem när man köper en kamera men att dem inte säljs löst. Jävla skit tänkte jag då. Idag när jag gick omkring på stan och försökte fördriva tiden gick jag in på myrorna. Där visade det sig att dem hade mycket gamla kameradelar. Det var där jag gjorde mitt fynd. Tyvärr kunde jag inte köpa bara remmen utan jag fick köpa kameran också. 50 kr fick jag ge för kalaset.
Efter det lyckade köpet åkte jag hem och käkade korv med bröd och firade:)

Nu ska jag dra vidare. Vi hörs.


Mitt fynd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar