tisdag 10 mars 2009

Grangärde here we come!!

Jag har precis suttit och ringt runt till en massa bilskrotar i Örebro för att försöka hitta en ny framlykta till Josses bil. Men tyvärr var det ingen som hade någon eftersom Josse har valt en så jävla keff årsmodell:) Nejdå. Men sen ringde jag till skroten i Grangärde och dem kunde fixa hem ett för 650 kronor. Vilket kap..NOT! Men jag fick iallafall tag i ett. Så på fredag innan jag åker till Säfsen måste jag åka och hämta ut det. Sen kommer problem nummer två. Få fast skiten! Men det löser väl sig.
Gårdagens födelsedag var iallafall lyckad. Jag och josse var ute och åt mat och sen gick vi på bio. Idag har vi inte planerat att göra speciellt mycket. Vi måste till affären och handla mat men sen blir det nog lugnt.
Förresten hittade jag ett par riktigt snygga solbrillor idag. Men eftersom jag envisas med att köra sönder Josses bil varannan dag så har inte råd med några. DAMN!
Men nu ska jag duscha och städa i ordning lite.

Vi hörs sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar