tisdag 28 april 2009

Inte blev det nån åkning iallafall

Planen denna vecka har hela tiden varit att åka skidor några sista dagar innan avslutningshelgen den 9-10 maj. Jag pratade med Emil igår förmiddag om åkning. Han skulle bara låna ett busskort och sen ta kvart i nio bussen till Tandådalen. Så allt var i princip klart för en solig dag i backen. Sen igår kväll när jag och Josse var i Sörsjön och åt middag ringde Emil och sa att dem redan hade stängt parken i Tandådalen och att det därför inte blev någon åkning. Så vad FAN vad gör man då?
Jo, man tar semester i en och en halv vecka och gör ingenting innan den 9 maj. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt men ändå. Jag har ändå inte varit så särskilt peppad på att åka den sista tiden så det spelar egentligen ingen större roll.
Imorgon åker jag därför med Josse till Örebro och stannar där tills nästa fredag. Ska bli skönt att åka dit och slappa och se om det händer något kul på Valborg.
Men jag återkommer med händelser därifrån.

So long

Snart är det sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar