lördag 18 april 2009

Sol och blåst

Idag var sista dagen denna säsong som jag kunde åka i Kläppen. Egentligen så stänger de imorgon men eftersom jag jobbar då så blev sista dagen idag. Jag kom dit klockan elva och mötte Emil, Tim och Emmy på parkeringen. Hoppen hade sjunkit ihop rätt så mycket men det var rätt kul ändå. Mycket folk var det också.
Får väl se om vi kommer att bygga nått hopp efter att de har stängt. Det har vi gjort två år i rad så antagligen blir det väl så.
I veckan vet jag inte riktigt hur det blir. Skulle egntligen ha varit hemma och åkt skidor nu när det snart är slut. Men ärligt talat så är jag inte speciellt sugen. Så jag kanske följer med min sweetheart till Örebro istället. Måste börja träna lite seriösare nu så jag är i form tills den tolfte september.
men jag återkommer med hur det blir imorgon.

Tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar