tisdag 14 april 2009

Shopping

Vi kom till Örebro imorse klockan åtta. Josse gick direkt till skolan och var där till klockan tolv. Efter det åkte vi in till stan och lunchade på Java. Sen blev det en snabb runda i några affärer innan vi drog till Stadium outlet och kollade lite. Sen drog vi hem en sväng och chillade innan jag och Josse åkte till Adolfsberg och köpte en cykel till mig. Så nu jävlar blir det åka av. Tyvärr så kan jag inte lägga ut någon bild på den eftersom jag inte hade kameran med mig och nu har vi lämnat cykeln hos josses bror tills på torsdag när vi ska hem. Men jag återkommer med bild till helgen. Imorgon blir det nog rätt så lugnt. Orkar inte göra något speciellt.
Nu ska jag dra och lägga mig framför TV:n en stund och ta igen mig.

Pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar