torsdag 23 april 2009

Mp3 jävel

Solen skiner och det är varmt ute. Jag håller på att packa ihop mina saker inför hemresan imorgon. På lördag är det avslutningsmiddag med jobbet på Lammet&Grisen och på söndag ska jag upp till Tandådalen och åka skidor. Vet inte hur nästa vecka blir än men det visar väl sig. På fredag nästa vecka ska jag och Josse på Millencollin i Örebro. Men jag vet inte vad som händer i början av veckan. Förhoppningsvis lite skidor. Läste precis på tandadalensuperpark.com att dem ska ha avslutningshelg 9-10 maj. Det ska bli kul som faen. Efter det ska jag sammanställa mitt projektarbete så att det blir klart någon gång. Men det kommer förhoppningsvis att bli bra. Efter det är det bara att packa ihop sina skidgrejor och börja barmarksträna för fulla muggar. Hoppas att det blir en bra sommar bara.
Men nu ska jag fortsätta packa så jag blir klar någon gång.

Här är fyra bilder från förra årets avslutning




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar