tisdag 7 april 2009

Sol och 360´s och rally

Vakande klockan 07.30 av att Emil ringde och undrade om vi skulle åka skidor idag. Vi bestämmde oss för att åka upp till Lindvallen och filma lite rails. Efter vi lagt på somnade jag om igen. Sen ringde drygskaftet och väckte mig igen en halvtimme senare och ändrade planerna till Kläppen. Så då var det väl bara att gå upp och göra sig klar. Eftersom det var tio minus i natt så var det rätt hårt när vi kom dit. Men efter ett tag blev det bättre. Så vi hoppade lite i svarta linjen innan vi satte oss och solade. Sen åkte vi ner till wärdshuset och drack kaffe och solade lite mer. När vi satt där bestämmde vi oss för att åka till Dalskidan eftersom vi hört att dem sålde ut Full Tilt pjäxor skitbilligt. Men dem sög så jag körde Emil till bussen. Eller rättare sagt. Vi jagade bussen till Vasaloppsstarten så han fick hoppa på där. Efter rallyt drog jag vidare hem. Imorgon blir det förmodligen ingen åkning eftersom jag har hört att det ska regna. Så jag väntar nog tills på torsdag.
Nu blir det att slappa och dricka kaffe.
Fredens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar