måndag 6 april 2009

två dagar i Kläppen

Nu har det varit dåligt med bloggande ett tag. Så nu får jag allt skärpa till mig. Jag kom hem från Örebro i fredags efter en mycket givande bilfärd. På lördag morgon vaknade jag av att jag blev bländad av solen. Jag sparkade liv i Josse och gick ner för att äta frukost. Efter det gjorde jag mig klar för en dag i Kläppen. Jag hade snackat med Emil så han, Tim och Danne skulle komma dit. Sen skulle farsan komma dit och fota lite. Det blev iallafall en riktigt jäkla bra dag i solen med massa åkning.
Igår spenderade jag och min kära Josefine dagen i Lindvallen med jobb. OOOTROLIGT GIVANDE!
Idag blev det ännu en dag i Kläppen med Emil och Piffen. Det var sol och kul så man ska inte klaga. Men jag kände mig lite sliten i kroppen så jag blev inte där särskilt länge.
Just nu sitter jag och försöker ringa till Lärcentrum för att styra upp lite saker. Men eftersom dem inte svarar så går det inte särskilt bra.
Jag ska snart göra mig klar för att åka till Sörsjön och äta med familjen. Det kommer att bli riktigt trevligt. Imorgon vet jag inte riktigt hur det blir. Jag ska åka skidor iallafall men jag vet inte var än. Men det visar väl sig.
Men nu ska jag dra vidare. Återkommer imorgon med mer skitsnack.
PZ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar