måndag 20 april 2009

Måndag i Örebro

Det blev Örebro framför Sälen denna vecka. Egentligen skulle jag ha varit hemma och åkt skidor men eftersom jag inte var så sugen på det plus att jag är stel som helvete i nacken så följde jag med Josse till Örebro. Idag tog jag josses blåa kärringhoj och trampade in till stan. Jag var på jakt efter en cykelhjälm så jag kan börja träna ordentligt. Cykelhjälm måste vara bland det fulaste man kan ha på sig. Men efter ett tag hittade jag en svart hjälm som var den minst fula. Jag köpte även en sadel och en klocka. Sen gick jag till stadium och köpte ett par träningsshorts som jag spanat in förra gången jag var här.
Efter det drog jag hem och drack kaffe.
Nu sitter jag och lyssnar på flickan som lekte med elden och väntar på att Josse ska komma hem så vi kan äta.
Sen blir det kanske bio.

Laters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar