torsdag 9 april 2009

Jobb och ingen åkning

Planen från början var att jag först skulle jobba till klockan elva och sen åka till Kläppen och åka skidor. Men eftersom det har regnat hela dagen så blev det ingen åkning. Det får bli imorgon eller på lördag istället. På väg från jobbet tänkte jag springa in en snabbis på Konsum i Sälen och fixa ett påskägg till Josse. Yeah right! Jag har fan aldrig varit på konsum så länge som idag. Det var så sjukt mycket folk, som alla ville åt påskgodiset. Så efter ungefär tio timmar hade jag boxat mig fram till kassan så jag kunde betala.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och springa en sväng. Med tanke på allt godis man kommer att äta i helgen så kan det nog vara en klok idé.
Snart kommer Josse hem också. Det ska bli kul som fan. Det är allt bra tomt utan henne.

tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar